Avatar billede syskim Nybegynder
25. april 2006 - 10:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indstillinger i Firefox

I IE er det under Internetindstillinger muligt at indstille følgende:
Kontroller om der nye versioner af tidligere gemte sider med muligheden: Ved hvert besøg på siden.

Man kan også definere websteder, man har tillid til.

Findes de funktioner i Firefox?
Avatar billede never_mind Nybegynder
25. april 2006 - 13:20 #1
websider man har tillid til ? installer no-script, så er du endnu bedre sikret (en extension til firefox)

i adresse linien skriver du about:config så vil du kunne ændre en pokkers masse ting som brugeren normalt ikke har adgang til
Avatar billede syskim Nybegynder
20. august 2006 - 14:25 #2
Lukket