Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
25. april 2006 - 10:46 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Fotogalleri på nettet

Hej

Da jeg skal ud at rejse vil jeg gerne kunne ligge nogle billeder fra rejse ud af nettet. Så er der nogle der kender steder, hvor man kan oprette et fotogalleri online og uploade billeder osv.

Mvh Morten
Avatar billede overchord Nybegynder
25. april 2006 - 10:56 #1
yeps, der er blandt mang andre steder: www.photobucket.com
Jeg kender en del der har brugt photobucket og de er ganske tilfredse med det. Det er dog mest beregnet til at linke dine billeder til andre sites.
Der er ogsaa http://imageshack.com/ der fungerer paa samme maade.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
25. april 2006 - 11:00 #2
Hvad lever de egentlig af, når det nu er gratis?
Avatar billede espersen Novice
25. april 2006 - 11:12 #3
evt. http://www.zenphoto.org/- også gratis :o)

flot og enkelt..
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
25. april 2006 - 11:18 #4
Det skal være nogle som kan oprettes online...

Findes der ingen, hvor der er et galleri og ikke link man sender?
Avatar billede espersen Novice
25. april 2006 - 11:45 #5
med et af de gallerier ligger billederne jo på dit eget site - som du uploader til ud fra den store verden... gratis (lige ud over udgiften til dit webhotel)
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
25. april 2006 - 11:47 #6
Ja, men det var det jeg ville undgå... Har prøvet på google men kan ikke rigtig finde nogle som fungerer
Avatar billede boorhgh Nybegynder
25. april 2006 - 11:55 #7
Det eneste jeg har kunnet finde er http://www.fotolog.com hvor du kan blive gratis medlem, men så kun kan uploade et billede pr. dag, og 6 billeder hvis du er betalende medlem
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
25. april 2006 - 12:03 #8
boorhgh: Dvs. hvis der går nogle dage inden man logger ind igen. Kan man så stadig kun uploade 1 billede?
Avatar billede boorhgh Nybegynder
25. april 2006 - 12:18 #9
Jeg er ved at undersøge sagen, har nogle venner der er i Spanien som bruger det, vender tilbage når jeg ved noget mere
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2006 - 12:58 #10
www.flickr.com - kræver dog en yahoo account.
Avatar billede espersen Novice
25. april 2006 - 14:33 #11
omkostning til webhotel kan gøres for 9 kr./mdl. - nul kr. til gratis galleri.
Dvs. næsten gratis og uden begrænsninger