Avatar billede pretorian Nybegynder
24. april 2006 - 19:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hurtig opgave med små knapper

Hej herinde!

Jeg står og skal bruge 6 små ændringer til mine 2 knapper til mit nye site.

Knapperne kan hentes her: www.zyk.dk/knapper.zip

Jeg vil gerne have at de begge to bliver lavet med:

-et rødt udråbstegn (!)
- en gul/grøn stjerne (*)
- en pil af en slags i gul/grøn

Opgaven burde ikke tage så lang tid, da der bare skal lægges lidt "oveni" de originale.

Håber der er en der er frisk.

/Mads
Avatar billede pretorian Nybegynder
25. april 2006 - 21:04 #1
Kan jeg ikke lokke nogen til at kigge på opgaven..? :(
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
26. april 2006 - 15:44 #2
Jo, hvis du giver 50 kr. incl. moms for det.
Avatar billede pretorian Nybegynder
26. april 2006 - 16:12 #3
sorensen_123--> Lad nu være med at komme med ligegyldige kommentarer i min tråd.  Hvis du ikke vil eller har noget med opgaven at gøre så lad være med at skriv.

Desuden er 100 point efter min mening fair for opgaven, da den ikke kræver grafik lavet fra bunden, men bare er en tilføjelse til allerede eksisterende billeder.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
27. april 2006 - 00:20 #4
Hej Mads. Der ligger jo kun én knap i zip filen. Og det er vist ikke engang en knap men 'logoet'.. :)
Avatar billede pretorian Nybegynder
27. april 2006 - 08:29 #5
Hej Morten!

Det skulle være rettet nu.

Det ER knapperne  der ligger i filen. Det er bare ikke alle der er taget med for at forenkle opgaven lidt. :)
Avatar billede pretorian Nybegynder
01. maj 2006 - 10:53 #6
Ingen der har lyst til at kigge på det..?
Avatar billede pretorian Nybegynder
07. maj 2006 - 10:07 #7
Lukker