Avatar billede fiskeolie Nybegynder
24. april 2006 - 16:50 Der er 13 kommentarer

Magnetisk påvirkning

Kan min bærbare computer tage skade af at sidde oven på en DVD-afspiller som igen står oven på en forstærker?

http://i2.photobucket.com/albums/y46/Jeppesen/computer.jpg

Jeppe
Avatar billede innercitydk Nybegynder
24. april 2006 - 16:54 #1
Nej.. Der sidder ingen magneter eller lignende i en forstærker. Spolen deri er ikke kraftig nok til at generere et egentligt magnetfelt. Hvis den havde stået på din højtaler havde det været en anden sag, men stadig tror jeg ikke at det kunne generere et kraftigt nok felt til at din laptop tager skade..

Vh
Avatar billede never_mind Nybegynder
24. april 2006 - 17:08 #2
varmen vil være en større fare, som innercitydk skriver er der ingen kraftige magnetfelter i din DVD afspiller.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
24. april 2006 - 20:17 #3
Helt rigtigt er varmen fra det emne du stiller din laptop på en væsentlig faktor. Havde den f.eks stået direkte på forstærkeren kunne det give problemer da en forstærker somregel bliver meget varm. Jeg tror dog ikke at en dvd afspiller bliver specielt varm. Jeg har selv en Denver og den er iskold, selv efter mange timers brug :)
Avatar billede fiskeolie Nybegynder
24. april 2006 - 20:44 #4
Min dvd-afspiller har ikke udluftning i toppen, så det tror jeg ikke er et problem. Tak for svarene!

Jeppe
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. april 2006 - 22:19 #5
Husk at acceptere svarene :)
Avatar billede fiskeolie Nybegynder
26. april 2006 - 00:28 #6
ehm? du har jeg trykket 50 gange på accepter...

Jeppe
Avatar billede never_mind Nybegynder
26. april 2006 - 00:36 #7
du skal markere hans navn først ;)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
26. april 2006 - 12:41 #8
du skal først markere et navn, eller flere hvis du vil dele point mellem flere brugere, og derefter trykke accepter :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. april 2006 - 17:28 #9
Reminder!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
11. maj 2006 - 09:17 #10
Come on...
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. maj 2006 - 15:59 #11
?!?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
24. maj 2006 - 17:31 #12
Endnu en reminder ;)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. juni 2006 - 20:27 #13
Får du ikke en irriterende mail hver gang jeg skriver.. Kom nu :)