Avatar billede pusling Nybegynder
24. april 2006 - 13:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Test dig selv spørgeskema programmering

Hej Eksperter

Er der nogen som ved hvordan man programmere et mini spørgeskema ala test dig selv. Vi har en konkret opgave til en som kan finde ud af noget simpel programmering.

Det vil være lidt som dette link
http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=100&a=4280&submit.x=16&submit.y=9

Hvor resultatet af teksten afhænger af brugerens besvarelse.

Glæder mig til at høre forslag fra Jer. Det haster!!
Avatar billede pusling Nybegynder
24. april 2006 - 13:36 #1
test
Avatar billede mickey777 Nybegynder
24. april 2006 - 14:14 #2
Prøv www.surveymonkey.com

Den er gratis sålænge man holder sig til 10 spørgsmål
Avatar billede pusling Nybegynder
24. april 2006 - 16:58 #3
Det kender vi godt... okay forslag, men vi ville gerne have programmeret en løsning eller et konkret stykke software ala surveymonkey.. men det skal blot være simpelt.. Vi er også parat til at betale for det.
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2006 - 16:18 #4
<ole>

pusling >> Har du en mail-adresse?

/mvh
</bole>
Avatar billede pusling Nybegynder
26. april 2006 - 10:27 #5
ja, skriv til mig på eksperten@iih.dk så fanger du mig ellers må du lige skrive igen
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
02. maj 2006 - 16:02 #6
Jeg har tidligere lavet et system til en form for eksamination og udregning af besvarelses procent og efterfølgende evaluering på om besvarelsen samlet var ok eller om igen.
mvh
Poul-Erik (pej at peprogrammering dot dk)
Avatar billede cybermike Nybegynder
05. maj 2006 - 10:06 #7
Jeg har kodet den test her: http://kogtiroen.dk/?p=quiz

Den er meget fleksibel og de enkelte tests samt resultater består af en tekstfil med et serialized php array.

Hiv fat i mig på mc@mobilemarketing.dk hvis du er intresseret.
Avatar billede pusling Nybegynder
05. maj 2006 - 13:14 #8
vi har løst problemet se http://php.uni2.dk/iih/
Vi fra www.iih.dk takker for hjælpen