Avatar billede lerklinten Nybegynder
24. april 2006 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dualphone kan ikke finde Skype

Min DualPhone kan nu ikke finde Skype, men virker ellers OK.
DualPhone skriver i deres troubleshooting, at jeg skal gå ind i Skype Privacy og klikke på "manage other programs" og sætte denne aktiv, men denne funktion er grå og virker ikke.
Når jeg prøver at kalde op fra DualPhone, siger den at der ikke er et voip program tilstede. I status på DualPhone siger den at den ikke kan komme i kontakt med Skype, og jeg skal huske at denne installeret.
Jeg har afinstalleret og installeret både DualPhone- skype flere gange, men det hjælper ikke. Jeg har tilsluttet min dual phone på min kones PC og her virker den, så DualPhonen skulle være iorden.

Er der nogen der har en løsning, eller henvisninger hvor jeg kan få løst problemet.

Hilsen
Søgaard
Avatar billede dennispoulsen Nybegynder
29. april 2006 - 23:09 #1
har haft samme problem.
Du har formodenlig hentet dualphones sidste nye software
Og selvfølgelig også Skypes ?
hvis du ikke har det så gør det først og se om det virker, hvis ikke så afinstaller skype og dualphone sw. herefter går du ind i devicemanegeren og sletter hvad der er af lydkort osv. og lader vindows finde det hele ingen, og så starter du op påny det virkde hos mig
Avatar billede lerklinten Nybegynder
30. april 2006 - 11:21 #2
De lykkedes ikke for mig.
Jeg afinstallerede Dualphone og Skype.
Gik ind i Enhedshåndtering - eneheder til lyd, video og spil og fjernede følgende:
C-Media AC97 Audio Device
MPU-401- Komp Medie enhed
Standard Spilport
USB- lyd enhed
Det var ikke muligt at fjerne følgende:
Codecs til viod og lydenheder
Diverse ældre lydenheder
Medie styring.

Efter genstart installerede jeg Skype og DualPhone, efter at PC`en igen havde fundet de afinstalledere enheder.
Jeg har så stadig problemet, med at Skype ikke lader DualPhone få adgang.

Hilsen
Ove
Avatar billede lerklinten Nybegynder
19. august 2010 - 15:33 #3
Problemet løst
Avatar billede lerklinten Nybegynder
19. august 2010 - 15:34 #4
Problemet løst