Avatar billede powertools Nybegynder
24. april 2006 - 11:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Oscommerce shop og grafisk design

Højt ærede ekspertbrugere.
jeg har en webshop som er kodet fra bunden, og mit problemer er at systemet har frygtelig mange begrænsninger, og ikke er optimalt i forhold til søgemaskiner mm. Derfor vil jeg gerne lave en ny shop baseret på oscommerce. Dertil kommer et krav om at jeg ikke vil have min butik til at ligne alle andre oscommerce butikker, og derfor skal der laves noget lækkert grafik.
I min søgen efter folk der kan sætte en oscommerce butik op så den virker og ser ud som jeg vil have den til, finder jeg ikke andet end firmaer, som ganske vist kan det hele, men som udlejer shoppen mod månedlig betaling. Dette synes jeg er Det enkelte firma jeg fundet som faktisk tilbyder at lave arbejde mod en engangsbetaling vil have 20.000 kr. for det, hvilket jeg synes er fuldstændigt vanvittigt, taget i betragtning at programmet et gratis og trods alt har en del brugervenlighed i opsætningen.

DERFOR: søger jeg en person som:

* kender til oscommerce
* kan sætte butikken op så den virker
* kan lave den grafiske opsætning så min butik bliver pæn og ikke ligner alle de andre oscommerce shops.
* vil have en engangsbetaling for at lave arbejdet

Hvis du har tid og lyst til at se nærmere på ovenstående så skriv til mig
Avatar billede whyme Nybegynder
24. april 2006 - 11:43 #1
Du er meget velkommen til at skrive til daniel.chr@gmail.com så skal jeg sørge for du får et reelt tilbud, som baseres på tiden der bliver brugt på at sat det op i stedet for at du ender med at betale som om det var et system kodet fra bunden.
Avatar billede pulento Nybegynder
24. april 2006 - 12:03 #2
Hej powertools,

.. jeg kan hjælpe dig med af finde noget lækkert grafik, du skal gå ind på www.flotdesign.dk/skabeloner.htm og Søg efter Type "OS commerce template". der skulle du gerne finde noget. Ellers kontakt mig venligst på flotdesign@flotdesign.dk.
Avatar billede trofo Nybegynder
24. april 2006 - 14:27 #3
Hej Powertools,

Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk.

Du kan se hvad jeg laver på www.trofo.dk samt mine priser.

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede blach Nybegynder
24. april 2006 - 14:48 #4
http://www.smart-shop.dk --> OsCommerce med eget design og ingen leje.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. april 2006 - 21:30 #5
smid en mail eller telefonnummer
Avatar billede powertools Nybegynder
01. maj 2006 - 11:45 #6
triple-x: cbp(a)webspeed.dk
Avatar billede jazzperson Nybegynder
02. maj 2006 - 15:00 #7
Du er meget velkommen til at kontakte mig på: contentmanagementsystem@gmail.com
Avatar billede powertools Nybegynder
03. maj 2006 - 23:49 #8
Hej alle. tak for jeres interesse og tilbagemelding på min annonce. hjælpen er fundet :-) tak.