Avatar billede schollert Nybegynder
24. april 2006 - 00:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sti til Wallpaper i XP

Hej!

På min XP (Home) maskine, er "Egenskaber for skærm" -> "Skrivebord" pludselig begyndt at pege ned i hele min billedfolder.
Det har jeg ikke bedt den om, og det vil jeg ikke have.

Hvor kan jeg rette på denne sti?

Jeg HAR kontrolleret, at billederne ikke - på mystisk vis - er kopieret til C:\WINDOWS eller C:\WINDOWS\WEB\WALLPAPER.

Venligst

/Mich
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2006 - 01:29 #1
Den bruger den folder, som du sidst har benyttet, da du valgte baggrund. Det er som regel ganske smart. Vælg baggrund i en anden folder, så vil den starte der.
:-)
Avatar billede schollert Nybegynder
24. april 2006 - 11:30 #2
Det lyder jo fornuftigt nok. Men... nu har jeg valgt et skrivebord fra min Windows folder. Det har ikke ændret det store.
Det ser derimod ud som om, den blot har addet endnu en sti til rulleboksen "Baggrund", så den nu kigger i "...\Billeder" OG "C:\Windows".

Skal jeg genstarte XP for at den "slipper" "...\Billeder"?

Andre input?
Avatar billede schollert Nybegynder
29. maj 2006 - 21:26 #3
Ved ikke hvad der skete, men nu har den i hvert fald resat den folder igen.
TPO, hvis du vil have de 30, saa smid venligst et svar.
/Mich
Avatar billede schollert Nybegynder
18. september 2006 - 19:48 #4
Hmm... vist på tide at lukke denne.