Avatar billede iggipop Nybegynder
06. maj 2001 - 09:43 Der er 2 løsninger

Sjove invitationer ??

Hej !
Jeg skal lave en invitation til gammel-klasse fest. Er der ikke en der har et link eller en ide, til en sjov / anderledes invitation ?
/Iggipop
Avatar billede hotpop Novice
06. maj 2001 - 10:15 #1
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
06. maj 2001 - 10:17 #2
De 7 gyldne invitationer :)

1) Prøv at proppe en hugorm ned i en kuvert og når de så åbner den får de et chok :)

2) Skriv at de skal køre/gå hen til en skov hvor du så giver dem et koloenormt stort chok med din scream maske :)

3) Du ringer til dem og råber \"WaaaaaZaaaA!\" og fortæller dem at der er fest for de gamle!

4) Du sender din matematik og dansk lærer hen efter dem :)

5) Du masse bomber dem på deres mail og siger der er fest!

6) Du tager en klovne dragt på og går hen og spørg dem om de vil til fest :)

7) Du sender en hel normal kedelig invitation!

/?phpdude?