Avatar billede pacman Nybegynder
23. april 2006 - 20:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

(Windows) Drivers til z500n bærbar

Jeg ligger inde med en formateret Zitech z500n bærbar.
(og har ingen driver-cd/rescue whatever)

Netværkskort, skærmkort og andre "småting" står inde i enhedshåndteringen og klager over det ikke fungerer..

Har forsøgt at lede på zitech's http://drivers.zitech.dk/ efter drivers til den, men uden held.

Har også forsøgt at google en del, men uden held.

Tænkte at jeg ville give eksperten et forsøg inden jeg giver helt op. :-)
Avatar billede levithan Nybegynder
23. april 2006 - 21:07 #1
Avatar billede boxer Nybegynder
25. april 2006 - 00:54 #2
Prøv om forslagene herfra kan hjælpe dig:
http://www.it-knowlegde.dk/nyformateret_pc.html
Avatar billede pacman Nybegynder
21. maj 2006 - 22:35 #3
Vi fik ikke umiddelbart løst problemet - ved desværre ikke hvad personen jeg hjalp gjorde - og om han overhovedet fik det til at virke :|
Avatar billede doc_dozy Nybegynder
20. april 2007 - 12:45 #4
Hej Levithan, tak for linket... disse drivere fungere perfekt til min z500n.
Avatar billede micpet Nybegynder
30. april 2007 - 00:52 #5
vil lige høre jer ad ang z500n, har nemlig også en.
Vil gerne have lidt mere ram i skidtet, men når jeg åbner i bunden der hvor der er ram billede sidder der intet i :S det kan vel da ikke passe at der også sidder ram et andet sted?
Hvilke type bør jeg købe til den ?
Avatar billede micpet Nybegynder
30. april 2007 - 01:50 #6
nå fik oprettet et nyt spørgsmål :) http://www.eksperten.dk/spm/775791