Avatar billede erikbredsted Nybegynder
23. april 2006 - 20:14 Der er 4 kommentarer

irreterende yahoo toolbar

Jeg har en yahoo toolbar jeg ikke kan fjerne.
Har prøve at uninstalle den gennem browserinterfacet, gennem add remove programs, også i fejlsikret tilstand.
i begge tilfælde sker der intet (overhovedet) når jeg prøver.
Jeg ved godt den ikke er en trussel eller noget.
Det provokere mig bare voldsomt at jeg har fået noget toolbar pis ind jeg ikke kan fjerne igen.
Nogle forslag?
Avatar billede erikbredsted Nybegynder
23. april 2006 - 20:15 #1
undskyld jeg er kommet til at smække den ind i Mozilla underkategori. Det er i IE jeg har problemet
Avatar billede boxer Nybegynder
23. april 2006 - 21:06 #2
Avatar billede erikbredsted Nybegynder
24. april 2006 - 08:16 #3
Har prøvet begge og de hjalp ikke.
Jeg har fundet dette link, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg gør det siden beskriver.
http://www.eggheadcafe.com/ng/microsoft.public.sms.sitecomm/post21165495.asp
Avatar billede boxer Nybegynder
24. april 2006 - 09:26 #4
Så vidt jeg kan forstå, skal du skrive cmd og trykke enter i Kør (findes under Start knappen)
Så kommer der en boks frem hvor du skal skrive denne linie:
"C:\PROGRA~1\Yahoo!\COMPAN~1\Installs\cpn\YCOMP5~1.DLL,DllCommand uis" (uden anførselstegn) og trykke enter.
Dette skulle gerne afinstallere baren.
Men der står også noget om at ycomp5~1.dll kan være en anden, afhængig af hvilken version du har.

Jeg kender ikke så meget til dev. kommandoer. Derfor kan jeg ikke fortælle dig hvad resultatet bliver. Men jeg ville selv prøve det hvis jeg var dig.