Avatar billede goldenshower Nybegynder
23. april 2006 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PDF ind i illustrator (CS1)

Hej jeg har en række PDF'er (tryk klare dokumenter)
jeg vil gerne have dem ind i Illustrator (CS1)
Det går også ok med importen, men der er altid ballade med skrifttyperne... (mangler)

Hvordan er den optimale måde at få (håjtopløslige) PDF'er
ind i Illustrator?

På 4hånd tak ;-)
Avatar billede goldenshower Nybegynder
23. april 2006 - 16:03 #1
det er IKKE en option at installere fontene (nogle er ikke danske tegn)
Avatar billede spe Nybegynder
23. april 2006 - 22:00 #2
Når de trykklare pdf-er skabes skal du embede/integrere skrifter ellers kan det ikke lade sig gøre når du nu ikke vil installere skrifterne.
Avatar billede goldenshower Nybegynder
24. april 2006 - 08:05 #3
pdf'er kommer fra mange forskellige steder nogle er nye andre er ældre
(det er kunder som sender gamle cases and galme annoncer ind, så det er ret blandet)

det er ikke fordi jeg ikke VIL installere skrifterne...
flere af dem er dyre adobe pakker som koster kassen, andre er på sprog jeg ikke engang vidste fandtes, enkelte kan jeg bare ikke finde.
Avatar billede spe Nybegynder
24. april 2006 - 12:50 #4
Det eneste du kan uden at installere skrifter er at skifte skriften ud til en du har.
Illustrator kan alt bare ikke trylle :-)
Avatar billede goldenshower Nybegynder
05. maj 2006 - 15:55 #5
God damn it hate PDF!