Avatar billede oxygenic Nybegynder
23. april 2006 - 10:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP programmør søges (ubetalt arbejde) til multigaming-projekt.

Hej,
Eftersom jeg ikke selv er i stand til at kode PHP, har jeg valgt at søge lykken herinde. Vi er nogle stykker, som har gang i et Multigaming projekt, og dertil søger vi en PHP programmør der har erfaring med at lave websites af den slags.
Da vi ikke er professionelle, er der desværre tale om gratis arbejde. Vi søger altså en person, som har tiden og lysten til at lave lidt gratis arbejde for os.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Avatar billede steven_ Nybegynder
23. april 2006 - 11:53 #1
held og lykke '-)
Avatar billede noob2003 Nybegynder
23. april 2006 - 13:56 #2
har i tænkt jeg en til at kode php, og selv senere tjene penge på jeres koncept ?????
Avatar billede noob2003 Nybegynder
23. april 2006 - 13:57 #3
har i tænkt jeg = har i tænkt jer
Avatar billede jck_true Nybegynder
23. april 2006 - 19:57 #4
Hm....
Lyder ikke lige frem som en eftertraget opgave, men...
Skriv en mail alligevel
jck_true @ nerdshack . com //Fjern mellemrum
Avatar billede oxygenic Nybegynder
23. april 2006 - 22:28 #5
Nej, vi har ikke tænkt os at tjene penge på det her. Vi er glade amatører, og det vil vi formegentligt altid forblive med at være.
I tilfælde af, at eventuelle sponsorer skulle dukke op, ville vi da med glæde kaste noget i hovedet på den person der havde udviklet websitet. Det ville kun være fair.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2006 - 10:19 #6
hehe det vil jeg skrive næste gang jeg søger medarbejder :o)

Ej spøg til side.
Jeg vil foreslå jer at spørge i kategorien opgaver.