Avatar billede krak Nybegynder
06. maj 2001 - 01:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gæstebogs-agtig side

Hvad er koderne for en gæstebogs-agtig side? Dvs en side, hvor brugeren har mulighed for at komme med en besked/kommentar...

Tak om I vil hjælpe!
Avatar billede netsrac Praktikant
06. maj 2001 - 01:27 #1
Du kan oprette en mailform på www.wservice.dk og få den til at sende dig en email når nogen ligger en kommentar
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. maj 2001 - 01:27 #2
Du kan ikke lave den i HTML. Så hvad kan du køre på din server?
Eller vil du have en, der kører et andet sted, så prøv
http://www.bravenet.com
Avatar billede krak Nybegynder
06. maj 2001 - 01:40 #3
De gratis-services jeg har prøvet har ikke fungeret...
-Men hvis det ikke er muligt at lave det i ren html, vil jeg naturligvis forsøge igen... (bravenet.com???)
Avatar billede netsrac Praktikant
06. maj 2001 - 01:41 #4
Har du prøvet wservice.dk ? Den fungerer udemærket, det er mig der har lavet den :-)
Avatar billede krak Nybegynder
06. maj 2001 - 01:58 #5
Jeg har lige akkurat oprettet en gæstebog derinde...
Den virker, men designet halter enormt, må jeg sige... Kan du ikke lave en lidt mindre skriftstørrelse? Eller lave den som brugerdefineret?
Hmm... Tilgiv mig at jeg fik afvist dit svar så hurtigt... Hvis du lover mig at kigge lidt nærmere på designet, så kan det være der falder et par point af...
Avatar billede netsrac Praktikant
06. maj 2001 - 02:02 #6
Så må du nok vente til version 2 af gæstebogen, den kommer nok engang i år 2002 *G*
Avatar billede krak Nybegynder
06. maj 2001 - 02:14 #7
ærgeligt!
Avatar billede francke Nybegynder
06. maj 2001 - 19:14 #8
Avatar billede krak Nybegynder
15. maj 2001 - 23:48 #9
Sorry, francke...
Du kom lidt for sent! Jeg har fundet en anden løsning i mellemtiden. Men tak for dit indlæg!
Avatar billede phrozen Nybegynder
22. maj 2001 - 15:44 #10
Avatar billede krak Nybegynder
23. september 2001 - 17:08 #11
Tak