Avatar billede mmmjj Nybegynder
22. april 2006 - 21:19 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Downloade en hjemmeside med det hele

Hej.
Jeg har en hjemmeside som jeg tror jeg vil kunne lære en masse af og derfor vil jeg gerne downloade den så jeg kan lege med den. Jeg skal have hentet ALT databaser php scrpts mm. Hvordan gør man det?
Håber det er den rigtige kategori
Avatar billede leif Seniormester
22. april 2006 - 21:24 #1
Du kan IKKE hente en sides PHP kode osv. da dette vil være et sikkerhedsbrist til den store guldmedalje.
Avatar billede levithan Nybegynder
22. april 2006 - 21:27 #2
du kan prøve at hente offline explorer pro http://www.metaproducts.com/
Avatar billede mmmjj Nybegynder
23. april 2006 - 19:18 #3
Okay ingen svar!
#lukket
Avatar billede mmmjj Nybegynder
23. april 2006 - 19:18 #4
ingen brugbare
Avatar billede levithan Nybegynder
23. april 2006 - 20:01 #5
hvad hedder den hjemmeside du gerne vil downloade?
Avatar billede leif Seniormester
23. april 2006 - 20:14 #6
mmmjj -> Du har fået et svar at man kan ikke hente en side Database, PHP scripts og lign, du kan hente det HTML som siden generer men det er også det.
Avatar billede mmmjj Nybegynder
24. april 2006 - 09:45 #7
Ja men jeg spugte ikke om du kunne lade sig gøre jeg spurgte om der var nogle der vidste hvordan man kunne gøre det. Hvis det ikke er muligt så kan INGEN komme med et svar på mit spørgsmål!
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 10:06 #8
hvad hedder den hjemmeside du gerne vil downloade?
Avatar billede mmmjj Nybegynder
24. april 2006 - 10:08 #9
www.cypher.extremecast.com vil nemlig helt vildt gerne lave noget lig. (altså bare på dansk)
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2006 - 10:09 #10
Men du fik dog stadig besvaret din uvidenhed med at det ikke kan lade sig gøre.
Derfor må dette jo være et ligeså godt svar som en løsning hvis det havde været muligt :-)
Avatar billede mvang Nybegynder
24. april 2006 - 10:14 #11
Jeg ved ikke så meget om php, men jeg vil da tro det er muligt at lave et script der kopiere alle filer på serveren ned i en lokal mappe.

mht databasen findes der i mysql (går ud fra det er sådan en du køre på) en funktion der laver et eksport af alle recordes i de tabeller man vælger. Det vil jeg også tro man selv kan kode sig igennem.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2006 - 10:23 #12
PHP er et serverside sprog, derfor er det ikke muligt med mindre du har adgang fysik adgang til filerne at få finger i indholdet.
Forestil dig hvis enhver kunne se koden til f.eks. eksperten her, dette ville give adgnag til databaseoplysninger, hvorefter man kunne se personligdata på brugerne herinde.

Så heldigvis kan det ikke lade sig gøre.
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 10:28 #13
når det er lavet i php oversætter Webserveren PHP koden til tekst output infomation og viser noget database udtræk.  Teksten og hjemmeside layoutet som du ser på forsiden kan du sagtens hente bare ikke PHP kildekoden.
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 10:29 #14
layoutet kan du godt stjæle og bruge du skal selv blot lave php database udtrækskoden igen hvilket krævet noget forståelse for hvordan det virker
Avatar billede mmmjj Nybegynder
24. april 2006 - 10:39 #15
hmmmmmm.......... Det kan altså ikke lade sig gøre på nogle måder at hente 100 % hele siden vha. noget som helst.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2006 - 10:42 #16
nej heldigvis.

Nu kan jeg ikke åbne siden, men hvis det blot er noget indhold der skal hentes ud, kan du jo se lidt på php.net's website, og spørge hvis du har problemer i PHP kategorien.
Avatar billede mmmjj Nybegynder
24. april 2006 - 10:53 #17
Godt takker
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2006 - 14:27 #18
<ole>

- er det virkelig sandt, jeg ikke kan få adgang til min web-banks dokumenter og database ... eller EBay's ...?!?!!???

Hmmmm ... så må man jo arbejde sig til millionerne i stedet  ;oD

/mvh
</bole>