Avatar billede joha0147 Nybegynder
22. april 2006 - 20:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Asus vs Club3D version af grafikkortet 7900GT

som overskriften indikere ville jeg høre om der er nogen der kan fortælle mig forskellen mellem Asus' og Club 3Ds version af det populære grafikkort 7900GT?

skriv venligst som svar

mvh

joha0147
Avatar billede joha0147 Nybegynder
22. april 2006 - 22:30 #1
lukker
Avatar billede egr_sli Nybegynder
22. april 2006 - 23:20 #2
hvis du stadig er her, så er forskellen stortset ingenting.
Jeg tænkte netop det samme som dig, er  af kortene dårligere kvalitet når de er meget billigere ?
Men det er jo den samme GPU (grafikchip) der sidder i alle kortene, og det er så vidt jeg ved også den samme "stockkøler" de forskellige producenter bruger, så der er heller ingen forskel lydmæssigt.

Det der er forskellen er prisen og så bundlet.
Bundle er alt det "udstyr" du får med når du køber et grafikkort (eller motherboard osv)
Det kunne fx være: Spil, ledninger, webcams, software osv. osv.

Kortproducenten Leadtek havde på et tidspunkt en fuld version af doom 3 i en af deres kortpakker, og albatron havde en fuld version af Call of Duty 2 med deres 7800 GT!
Det er måske værd at tage med i ens betragtning.