Avatar billede me2-80 Nybegynder
22. april 2006 - 18:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Vi skal kunne spille 2 sammen på vores pc'er som der er installeret WinXP på.
Spillet er Red Alert.
Men vores maskiner kan bare ikke se hinanden.... Hvad gør vi?
Avatar billede anderseiler Nybegynder
22. april 2006 - 20:20 #1
Brug to normale netkabler + en switch eller sæt et krydskabel mellem jeres computere... I kan ikke kommunikere bare med et normalt netkabel mellem jeres computere!

Mvh
Anders (:
Avatar billede me2-80 Nybegynder
22. april 2006 - 20:25 #2
Hmmm vi har lavet netværk, så vi kan dele filer mm hvis det er det du mener?
Avatar billede anderseiler Nybegynder
22. april 2006 - 20:27 #3
Ja, det er det jeg mener (:

Ehm, har en af jer en firewall kørende som blokere spillet? Har oplevet at det kan stoppe spil! Ellers ved jeg ikke lige hvad det skulle være...

Jeg prøvede engang en piratversion af red alert 2, der kunne man heller ikke spille over lan... måske samme version? (:
Avatar billede me2-80 Nybegynder
22. april 2006 - 22:06 #4
Det med firewall skal jeg lige undersøge...
Vores Red Alert er ikke en pirat kopi..., Men Red Alert 2 ja!
Avatar billede me2-80 Nybegynder
22. april 2006 - 22:28 #5
Anders (og andre),... Der er noget med noget IP noget når man skal spille det har jeg lige fundet ud af, men hvordan hænger det sammen?
Avatar billede anderseiler Nybegynder
23. april 2006 - 11:15 #6
Var i byen i går, så kunne ikke rigtig skrive (: Håber stadig jeg kan hjælpe..

Prøv at gå af nettet, og lav en fast IP til jeres computere... f.eks. så har din computer IP 000.000.000.001 og din vens computer har IP 000.000.000.002.... Hvis din computer så laver en bane i red alert, så kan din ven prøve at skrive din IP, når han skal søge efter den bane! Måske kunne det virke?!
Avatar billede me2-80 Nybegynder
23. april 2006 - 13:51 #7
Det virker ikke...
Vi er som sagt begge på, men kan ikke se hinanden..
Vi har windows firewall og har tilladt RA2, men så sker der ikke mere...
Det der Socket number og destination number, hvordan er det med det?
Avatar billede anderseiler Nybegynder
23. april 2006 - 14:32 #8
Så ved jeg virkelig ikke hvad der er galt... Jeg kan godt huske, at jeg også havde problemer med det, og jeg fik det vist heller aldrig til at virke?! Men jeg ved det ikke så... Desværre
Avatar billede me2-80 Nybegynder
23. april 2006 - 23:51 #9
anderseiler Lav lige et svar ;)
Avatar billede anderseiler Nybegynder
24. april 2006 - 07:24 #10
? det har jeg gjort (: Og det har du også accepteret... Så kan desværre ikke lave flere svar (:

mvh
Anders
Avatar billede me2-80 Nybegynder
25. april 2006 - 23:07 #11
Hehe ja det så jeg lige.. er nyh herinde, så lettere forvirret ;)