Avatar billede ander2817 Nybegynder
22. april 2006 - 18:11 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

DVD i winME

Jeg har også problemer med DVD i winME, når jeg propper en DVD ind i mit DVD-drev og åbner Denne Computer står der ved drevet at det er en Audio-cd på 1,99 GB. (jeg tror det har et ellet andet med min driver at gøre, men jeg ved det ikke)
Det er en Philips DVDR1628k/00
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede serverservice Praktikant
22. april 2006 - 21:37 #1
Ok , men du skal jo have noget software til din dvd -
start med at installere windvd og se om det ikke løser dit problem - så burde du kunne afspille din film http://www.downseek.com/download/21124.asp -
Hvis jeg har forstået dig ret - ellers må du afvise.
Avatar billede ander2817 Nybegynder
24. april 2006 - 14:07 #2
Har prøvet med Nero Showtime og Windows DVD player, er i gang med at downloade winDVD
Avatar billede ander2817 Nybegynder
24. april 2006 - 14:09 #3
WinDVD skriver noget med en dekoder (hardware eller software-dekoder)
Avatar billede serverservice Praktikant
24. april 2006 - 14:22 #4
fortæl helt nøjagtigt hvad den skriver - ordret ?
ellers har du måske en anden dvdafspiller til din dvd?
Avatar billede ander2817 Nybegynder
25. april 2006 - 13:51 #5
har løst problemet selv, jeg installerede en ny driver - en compaq dvd-driver, det kører uden problemer nu, der var i virkeligheden ikke nogen dekoderproblemer selv om pc`en skrev det.
Computeren mente at det var et CD-rom-drev
Avatar billede ander2817 Nybegynder
25. april 2006 - 13:53 #6
Dannyboyd får de 25 point for den mistede tid