Avatar billede carparknorth Nybegynder
22. april 2006 - 12:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Private Hosting

Hej,

hvis jeg ønsker at hoste min hjemmeside på min egen server, hvad gør jeg så? Jeg har været på dk-hostmaster.dk for at se om jeg kunne registrere mit domænenavn. Jeg kan godt søge om domænet er frit, hvilket det er, men derfra kan jeg ikke rigtig komme videre.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. april 2006 - 12:14 #1
Du skal bestille det.
Avatar billede carparknorth Nybegynder
22. april 2006 - 12:23 #2
Hvordan gør jeg det? Er der en formular til det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. april 2006 - 12:29 #3
Du kan købe det på fx www.gratisdns.dk - du kan ikke købe direkte hos dk-hostmaster
Avatar billede carparknorth Nybegynder
22. april 2006 - 13:22 #4
tak skal du have. læg et svar.

du skulle vel ikke kende til andre "udbydere" til private hosting?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. april 2006 - 13:43 #5
Du kan købe domæner mange steder - men gratisdns er både billigst (sidst jeg tjekkede) og bedst, og sælger dig ikke unødige ydelser ved siden af.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. april 2006 - 14:13 #6
Ved ikke hvem der har givet mig den dårlige karma her, det er ikke alle, der er på eksperten 24 timer dagligt.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. april 2006 - 14:18 #7
Det var også et hint til, hvordan, og ikke et svar.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. april 2006 - 14:21 #8
Hvad har jeg skrever her, der er dårlig hjælp??
Avatar billede carparknorth Nybegynder
22. april 2006 - 15:49 #9
Beklager, jeg ved ikke hvad du snakker om. Jeg har ikke givet dig dårlig karma!
Avatar billede carparknorth Nybegynder
29. maj 2006 - 20:59 #10
lukker