Avatar billede syngredk Nybegynder
21. april 2006 - 21:39 Der er 1 løsning

Tilføjelse af helligdage i Outlook 2000

Hej

Jeg kan via min kalender i Outlook 2000, ikke få tilføjet helligdage for Danmark. Jeg har forsøgt, på følgende måde:

Åben Outlook -> Funktioner -> Indstillinger -> Kalenderindstillinger hvorefter jeg har valgt funktionen "Tilføj helligdage..."

Men der dukker ingen helligdage op i kalenderen. Forsøgte således igen men nu siger den, at de er oprettet. Men kan fortsat ikke så noget.

Nogle der eventuelt sidder med en løsning?
Avatar billede syngredk Nybegynder
21. april 2006 - 22:00 #1