Avatar billede syngredk Nybegynder
21. april 2006 - 21:39 Der er 1 løsning

Tilføjelse af helligdage i Outlook 2000

Hej

Jeg kan via min kalender i Outlook 2000, ikke få tilføjet helligdage for Danmark. Jeg har forsøgt, på følgende måde:

Åben Outlook -> Funktioner -> Indstillinger -> Kalenderindstillinger hvorefter jeg har valgt funktionen "Tilføj helligdage..."

Men der dukker ingen helligdage op i kalenderen. Forsøgte således igen men nu siger den, at de er oprettet. Men kan fortsat ikke så noget.

Nogle der eventuelt sidder med en løsning?
Avatar billede syngredk Nybegynder
21. april 2006 - 22:00 #1
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester