Avatar billede rosenlunden Nybegynder
21. april 2006 - 17:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere hardware.

Kan ikke installere skanner og labelprinter fra CD-rom. Der kommer følgende tekst. "Demo Shild Player har fundet en fejl. vi beklager ulejligheden" Med en efterfølgende fejlsignaltur.
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2006 - 18:19 #1
Installshield player failed to load or Demoshield player has encountered a problem
If you receive this error message while trying to install a Creative Labs product AND you have recently installed QuickTime 7 or iTunes, follow one of these steps below:

1 - Follow these steps:

Right click on Start, then select Explore.
Browse to c:\windows\system32.
Find the file quicktime.qts.
Right click and select Rename.
Change it to quicktime.old.
Install the Creative software.
After installation, browse to c:\windows\system32
Rename the file back to quicktime.qts.
or

2 - Uninstall Quicktime 7, install the Creative software, Reinstall Quicktime 7
Avatar billede rosenlunden Nybegynder
21. april 2006 - 19:06 #2
Kære ven. Meit engelske er under gennemsnittet. Så, vil du ikke godt skrive på dansk.
Er uøvet udi PC
Avatar billede rosenlunden Nybegynder
21. april 2006 - 20:04 #3
Har iøvrigt den samme fejl, når jeg vil instalere min labelprinter. "Klslink.exe har fundet en fejl. vi beklager ulejligheden" Med en efterfølgende fejlsignaltur.
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2006 - 09:13 #4
Højreklik på START og vælg Explore
Browse frem til c:\windows\system32
Find filen quicktime.qts
Højreklik og vælg omdøb
Kald den quicktime.old
Installere software
Når installationen er fuldført finder du igen c:\windows\system32 og omdøber den nu quicktime,old til quicktime.qts
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2006 - 09:13 #5
Har du installeret servicepack2?
Avatar billede rosenlunden Nybegynder
23. april 2006 - 18:00 #6
Servicepack 2 er installeret. Scanneren installeret, dit råd hjalp. Tak.
Men kan stadig ikke installere min labelprinter, Melder følgende fejl: Klslink.exe har fundet en fejl -------- o.s.v. hvad nu?
Avatar billede huset Praktikant
24. april 2006 - 16:27 #7
Pas

Smider et svar, men er du ikke tilfreds afviser du bare
Avatar billede rosenlunden Nybegynder
24. april 2006 - 18:26 #8
Tak for dit arbejde.
Venlig hilsen Rosenlunden