Avatar billede oliverdb Nybegynder
21. april 2006 - 16:22 Der er 3 kommentarer

Passthrough på cybercity router

Hej

Jeg har en cybercity 660R router med endnu en router bagved. Er det muligt at opsætte routeren således at den bare virker som et ADSL modem, dvs intet NAT, DHCP m.m.
Avatar billede boxer Nybegynder
21. april 2006 - 16:30 #1
For at fjerne NAT kan du forwarde alle porte på routeren.
Det gøres i øverste linie i webinterfacet under NAT.
Avatar billede oliverdb Nybegynder
21. april 2006 - 16:41 #2
ja, men jeg ville jo gerne at den router bag 660R fik min offentlige IP adresse og ikke 10.0.0.2 (fucker mit IP telefoni op)
Avatar billede sack Nybegynder
23. april 2006 - 08:33 #3
jeg har også sådan en router fra CC, og den driller også mig, ville gerne prøve at forwarde, men hvad med sikkerheden ? skal man installere noget for beder sikkerhed ?