Avatar billede cafo Nybegynder
21. april 2006 - 14:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg vise mine brugere om jeg er online??

Hej!
Hvordan kan jeg vise mine brugere om jeg er online??
Jeg har en hjemmeside hvor jeg gerne via et lille ikon vil vis at jeg er online.. jeg havde tidligere et ikon der viste at jeg var online på min messenger??? findes det stadigvæk eller er der en smartere måde at gøre det på?
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. april 2006 - 14:21 #1
Hmmm Google TAlk kunne være et løsning. Du kan efterhånden outsource en god del at din office funktionalitet til google. Gmail til post, Calendar.google til kalendere, delte så vel som private, pages.google til hjemmesider til support m.m. og google talk til kommunikation. Resten af googles portefølje kan sikkert også anvendes fornuftigt
Avatar billede cafo Nybegynder
21. april 2006 - 14:33 #2
det er ikke helt det jeg leder efter.!
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
21. april 2006 - 15:37 #3
i opensource forummet phpBB kan man se hvilke brugere der er online. Du kan evt kigge lidt i deres script og se om du kan lure dem tricket af. www.phpbb.com