Avatar billede crasser Nybegynder
21. april 2006 - 12:51 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Driver til lydkort (bærbar)

Hey eksperter, leder efter en driver til et multimedielydkort på en standard Medion PC.

Det er på en af mine veninders bærbare, så ved ikke hvad den hedder præcist, men det er bar en ganske almindelig Medion bærbar (sølv).

Hun har pt. ikke noget lyd, har været inde og kigge på den, og den kan ikke placere multimedie lydkortet på sig. Tror ganske simpelt der mangler en driver. I midlertid har min veninde smidt CD'erne der fulgte til PC'en væk.

Derfor sprøger jeg nu, nogen der kan give link til sådan en driver til lydkort/multimediekort på sådan en bærbar Medion ..
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. april 2006 - 12:55 #1
www.medion.de se under support/download
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. april 2006 - 12:56 #2
Du skal hente alle drivers der.
Avatar billede boxer Nybegynder
21. april 2006 - 12:56 #3
http://www1.medion.de/downloads/?lang=uk

Indtast de rigtige oplysninger og se om du ikke kommer til en driverside.
Avatar billede crasser Nybegynder
21. april 2006 - 12:58 #4
Avatar billede ghetto Nybegynder
21. april 2006 - 12:59 #5
http://www.medion.com/dk/ er nok et bedre bud, dansk er jo nemmere end tysk. :) gå ind under "Drivere og Opdateringer" så er der en guide til hvordan du kan finde de drivere der passer til den bærbare.
Avatar billede crasser Nybegynder
21. april 2006 - 13:01 #6
Avatar billede ghetto Nybegynder
21. april 2006 - 13:03 #7
Har du indtastet serienummer? så burde du kun finde de drivere der passer til netop din bærbare. http://www1.medion.de/downloads/templates/hilfe_dk_neu.html for at finde nummeret under den bærbare.
Avatar billede boxer Nybegynder
21. april 2006 - 13:11 #8
Du ender ved den samme side (næsten) som jeg linkede til. Du kommer ikke længere uden at vide hvilken model det er.
Avatar billede crasser Nybegynder
21. april 2006 - 13:17 #9
Problemet er at det ikke er min bærbar og ikke har serienummeret på mig ..
Avatar billede boxer Nybegynder
21. april 2006 - 13:19 #10
Kan du ikke ringe til din veninde og spørge hende om de oplysninger der skal bruges
Avatar billede crasser Nybegynder
21. april 2006 - 13:21 #11
Prøver at få fat i hende, men hun er pt i skole..

Vender tilbage ..
Avatar billede crasser Nybegynder
21. april 2006 - 17:16 #12
Jeg får fortalt det er en FID2010

Men kan ikke finde den i deres "arkiver" =/
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. april 2006 - 18:27 #13
Det står normalt nedenunder maskinen, på nogle bag på.
Avatar billede ghetto Nybegynder
21. april 2006 - 21:05 #14
prøv her http://members.driverguide.com/driver/detail.php?action=download&driverid=624085 tryk på ciklen med pilen. hvis ikke dette virker, så finder vi ud af noget andet.
Avatar billede crasser Nybegynder
22. april 2006 - 15:11 #15
Problemet løst