Avatar billede lsw Nybegynder
21. april 2006 - 12:49 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af www.torbenweber.dk

Jeg vil gerne høre jeres meninger om denne side:

http://www.torbenweber.dk/

alt kritik modtages, og foreslag er meget velkomne.
Avatar billede zambezi Nybegynder
21. april 2006 - 12:55 #1
Hej

Jeg vil ikke lyde uvenlig, men jeg synes siden er meget amatøragtig...

Sådan en side kunne være ok for 6-7 år siden.

Vil du have hjælp til opbygning af mere proffessional side, er du velkommen til at kontakte mig på abc@grafisk.dk
(skal nok finde en fornuftig pris til dig ;0))
Avatar billede keysersoze Guru
21. april 2006 - 13:05 #2
Jeg synes - desværre - at siden har rigtig mange fejl. Set fra et grafisk synspunkt såh, ja der er faktisk intet grafisk over den. Den er bare grøn med en masse forskellige font-størrelser og -farver og lidt billeder tilfældigt placeret. Programmeringsmæssigt er der heller ikke meget godt at gå efter - der er ingen grund til at bruge frames og der er heller ikke meget der kan få en søgemaskine til at juble. Så som de så pænt siger det i reklamerne; Det er en om'er!

Det er svært at komme med et forslag for det kræver som regel at der er noget at bygge videre på og det er der ikke rigtig. Jeg ville umiddelbart foreslå at man skaffede en rigtig designer/programmør til opgaven og fik siden lavet i samarbejde med vedkommende.

Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis det er noget du mener jeg kan hjælpe med til en fornuftig pris (kim@soze.dk)
Avatar billede lund_dk Praktikant
21. april 2006 - 13:05 #3
Som Zambeiz siger, så er det en side som var ok for flere år tilbage, men i dag så skader det mere dit firma, end det gavner, ved at have sådan en hjemmeside.

Dit site står som uprofessionelt, og derved også dit firma. Står jeg mellem 2 firmaer og skal vælge, så vil jeg som udgangspunkt nappe det firma som er mest præsentabelt og virker mest professionelt.

Jeg hjælper dig gerne med et billigt tilbud på website,kontakt mig på info@lundwebdesign.net
jeg har erfarringer for opbygning af hjemmesider for håndværker firmaer.
Avatar billede lsw Nybegynder
21. april 2006 - 15:04 #4
Jeg har muligvis misforstået ideen med denne kategori – hvis det er tilfældet så undskyld.

Min ide med at oprette ”spørgsmålet” var at få ideer til nogle forbedringer, inden for min ringe formåen. Det er første gang jeg prøver at lave en hjemmeside og jeg er som det fremgår så absolut en amatør.

Med hensyn til at få ”en søgemaskine til at juble” aner jeg ikke hvad der skal til, for at få det til at ske . Så råd/forklaring til dette er også meget velkommen.

Jeg er som udgangspunkt, ikke ude på at få et billigt tilbud til, at få lavet et website, men tak for tilbudene alligevel.
Avatar billede keysersoze Guru
21. april 2006 - 15:22 #5
Jeg troede faktisk ikke helt at spørgsmålet kunne misforståes da du søgte om meninger omkring det - men nu hvor du søger råd til forbedringer så må vi jo prøve at svare på det... hvis det altså er muligt; Det nok bedste råd jeg kan give for at komme videre er at begynde forfra. Som jeg ser det er der ingen fremtid i noget af det der er nu og derfor vil jeg mene der skal startes forfra.

Hvis du ikke selv har forstand på design - som jo vil være hele grundlaget for en god side - så er en mulighed er at oprette et spørgsmål hvor du søger efter en til at lave et design. Dette tror jeg dog bliver rigtig svært at være heldig med da sådan nogle ting som regel koster. Har du forstand på design så tegn nogle forslag op i fx photoshop og få vurderet det inden du går videre med programmering.

Når først designet ligger fast kan man begynde at programmere op imod det - og igen, lav et lille del af siden og få vurderet det og få eventuelle råd inden du laver siden færdig.

mht søgemaskiner så kan du læse en masse om det her; http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede me2-80 Nybegynder
21. april 2006 - 18:39 #6
Hej.
Jeg synes det er en fin overskuelig side ;)
Avatar billede tumben Novice
22. april 2006 - 00:15 #7
af en førstegangsside...er den ok...det ER svært at lave hjemmesider...bare klø på---
...gør "noget" ved den grønne baggrund....lav noget mere luft over mailsymbolet i venstre side....prop "sidst opd."længst ned på siden.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2006 - 18:57 #8
Vil godt lave siden gratis for dig.. Kan heller ikke lide det. Som zambezi siger.
Avatar billede keysersoze Guru
15. maj 2006 - 10:32 #9
selvom det er svært at lave hjemmesider synes jeg nu ikke at man af den grund lettere skal stille sig tilfreds med en løsning - det er også svært at lave gulvafslibning og isætning af døre/vinduer, men derfor skal man som kunde da ikke stille sig tilfreds med utætte vinduer, skæve døre og et gulv man ødelægger strømperne på...
Avatar billede lsw Nybegynder
16. maj 2006 - 10:14 #10
Til visual-basic-starter
Jeg vil gerne sige tak for tilbudet.
Jeg er spændt pår at se hvordan dit forslag ser ud.
Avatar billede lsw Nybegynder
28. august 2006 - 10:34 #11
Til "Tumben" læg et svar.
Avatar billede tumben Novice
28. august 2006 - 11:05 #12
jeg fortjener / behøver ingen points..
Avatar billede keysersoze Guru
28. august 2006 - 19:25 #13
tak for hjælpen...