Avatar billede me2-80 Nybegynder
21. april 2006 - 12:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dobbelt skærm

Hej.
Skal man have grafikkort med 2 skærm udgange?
Eller kan man bruge 2 kort med hvert deres skærmudgang..
Håber i forstår mit spørgsmål... Det er nok lidt kringlet *s*
Det er fordi jeg skal arbejde i Photoshop, og skal have værktøjet ovre på min lille skærm...
Avatar billede never_mind Nybegynder
21. april 2006 - 12:23 #1
du kan bruge begge muligheder (og også en kort med 2 adgang og et kort ved siden af udover, kørte på et tidspunkt emd 3 skærme på den måde.)
Avatar billede me2-80 Nybegynder
21. april 2006 - 12:35 #2
Hmmm kan jeg så ikke få en guide for de fatsvage i hvordan jeg gør, fra A-Z?
Avatar billede never_mind Nybegynder
21. april 2006 - 12:41 #3
sætter begge kort i, lader windows installere driverne (eller installere nogle bedre / nyere selv) og sætter det op, med Nvidia baserede kort er det at bare at højreklikke på skrive bordet, vælge skærm egenskaber, og aktivere skærm 2 (og vælge hvor den skal "stå" i forhold til skærm et
Avatar billede me2-80 Nybegynder
22. april 2006 - 18:21 #4
Hmmm ok.
Det fatter jeg en hat af.
Vi har købt en Pentium4, og i den sidder 2 kort, hvoraf det ene er skærmen sluttet til..
Eller dvs det kort der vist sidder i eller på bundkortet.... Håber i forstod mig så langt...
Det der med driver, det kan jeg heller ikke finde ud af, da jeg ikke har fået drivere med udover til motherboardet specielt...
Hvad gør jeg så?
Jeg kan tilslutte en skærm mere, da der jo er en udgang fra det seperate kort, men så er det her jeg står af...
Skal kortet aktiveres på en eller anden måde, eller skal jeg ud og lede efter en driver?
Hvordan ser jeg hvad slags kort det er?
Det er et Nvidia kort det som skærmen er tilsluttet...

Håber det gav mening...