Avatar billede hardyc Nybegynder
21. april 2006 - 12:17 Der er 3 kommentarer

Gentagelse af tekst mv.

Når jeg bogfører i kassekladen kunne man i gamle pc+ bruge en f. tast til at kopiere teksten ovenover i samme feldt til der hvor man er nu eks.

bil 1    tbf og efter denne line er bogført kunne man i næste
          linie f. eks trykke
F8 og så ville samme tekst som ovenover komme der, kan s.s også det

Hilsen
Hardy
Avatar billede keld-k Nybegynder
21. april 2006 - 19:29 #1
F6
Avatar billede b_hansen Novice
24. april 2006 - 08:03 #2
du kan oogså med fordel oprette auto-tekster; du finder dem med CTRL+SHIFT+E. Her kan du oprette en autotekst samt et tilhørende kontonummer. Disse kan efterfølgende kaldes med F9, hvor du kan vælge mellem dem, enten med piletaster eller ved at taste første del af tekststrengen.

Dog vil jeg anbefale, at teksterne vedligeholdes manuelt af brugeren. De automatiske har en tendens til at blive ubrugelige.
Avatar billede hardyc Nybegynder
24. april 2006 - 13:11 #3
f6 tak for det
hilsen
hardy