Avatar billede powertools Nybegynder
21. april 2006 - 11:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fritidsoversætter fra dansk til svensk søges:

Ærede ekspertbrugere.

Jeg driver en lille webshop hvortil jeg skal have oversat nogle sider og produktbeskrivelser til svensk. Jeg forestiller mig at jobbet er til en som IKKE er professionel translatør eller på anden måde tager uhyggeligt mange penge for at oversætte, men derimod en studerende eller bare en person med svensk/dansk skrive egenskaber som gerne vil arbejde et par timer her og der og tjene et par håndører. Jobbet har ingen streng deadline, hvorfor du selv vil have mulighed for at planlægge hvornår og hvordan du vil gribe det an.

Langt størstedelen af teksten som skal oversættes er af meget simpel karakter og er ikke lingvistisk avanceret.

Hvis du har lyst til at se nærmere på opgaven så skriv til mig.
Avatar billede ali.k Nybegynder
21. april 2006 - 23:08 #1
Her er mit MSN/Mail: ali299@msn.com
Avatar billede datasource Nybegynder
21. april 2006 - 23:38 #2
Send mail på pbf.soft@gmail.com.
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
12. august 2007 - 22:05 #3
jeg har boet i sverige i 13 år og har boet her i danmark i 6 år så jeg har vist en lille chance tror jeg men hvis du er interesseret i mig så seng en mail til peterhansen368@hotmail.com
Avatar billede powertools Nybegynder
10. juni 2011 - 17:20 #4
OK