Avatar billede dfuglesang Nybegynder
20. april 2006 - 22:02 Der er 7 kommentarer

Hvad skal jeg vælge?

Jeg har haft en Acer N-30 PDA i lidt over et år, men har i dag fået pengene tilbage, efter forhandleren ikke kunne repererer en fejl i den. Så nu kan jeg købe en ny, men hvad søren skal jeg vælge. Jeg synes det er meget uoverskueligt, og jeg ved ikke hvilke mærker jeg skal holde mig fra. Acer? Fujitsu Simens? osv. Den må koste op til 4000kr, men det eneste krav er ellers den har GPS. Endten indbygget eller samme system som Acer N30'eren, hvor man har antennen i en lille kasse i frontruden, som sender til pda'en via bluetooth.

Kan nogle hjælpe?
Avatar billede datasource Nybegynder
20. april 2006 - 22:09 #1
Acer laver da nogle udemærkede PDA'er her er nogle gode nogle:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=154125

men også denne har fra fujitsu-siemens er lækker:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=174516
eller denne
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=156165
Avatar billede datasource Nybegynder
20. april 2006 - 22:11 #2
Nogle af de nye fra HP er også super gode. De fleste af dem er også med bluetoth  så de kan godt køre en alm "lille kasse" i frontruden
Avatar billede pinball Nybegynder
20. april 2006 - 22:15 #3
Avatar billede dfuglesang Nybegynder
20. april 2006 - 23:06 #4
jeg har også selv tænkt på Asus, men man hører ikke så meget om deres pda'er. Kan nogen fortælle om kvaliteten på de forskellige mærker? Og hvad med Palm. Har de nogle med indbygget GPS, der er til at betale? foreløbig tak for de hurtige svar
Avatar billede pinball Nybegynder
20. april 2006 - 23:12 #5
det er fordi asus er relativt nye på markedet indenfor pda. men den harfået gode bedømmelser på edbpriser.dk
Avatar billede pinball Nybegynder
21. april 2006 - 00:16 #6
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:10 #7
???