Avatar billede ahumle Nybegynder
20. april 2006 - 20:36 Der er 21 kommentarer

TV Tuner software

Jeg har købt en TV Tuner, men det software der fulgte med var ret elendigt (fra Hercules).

Er der nogen der kender noget godt, gratis og helst ikke alt for stort TV Tuner software.

Det skal helst indeholde en recording funktion.

200 point på højkant.

-ahumle

PS. Jeg har selv fundet et der hedder K!TV men det er heller ikke optimalt.
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 20:39 #1
kommer an på hvilken kreds det kort er baseret på ? (sikkert BT 678 mener jeg den hedder)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2006 - 21:39 #2
prøv movie-maker.. el. Nero.
ellers et par gode råd her.?.->http://www.eksperten.dk/spm/671998
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 21:42 #4
hverken nero eller movie maker har noget med TV tuner sw at gøre
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2006 - 22:14 #5
*G*.. det kan gøre jobbet..O)
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 22:17 #6
-bartfreak hvad kan gøre jobbet ? nero eller moviemaker ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2006 - 22:19 #7
opret et spm, hvis du er tvilv om noget..

Og prøv det som skrevet, før du udtaler dig..O)
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 22:21 #8
-bartfreak desværre nero kan IKKE styre en tuner, og det kan movie maker heller ikke, det behøver jeg ikke oprette et spørgsmål for at få bekræftet
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2006 - 22:26 #9
hjælp spørger istedet for at kommentere mine kommentare, TAk..O)
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 22:30 #10
-bartfreak jeg har spurgt ham om hvilken chip kortet er baseret på, og afventer svar på det.

Og nej når folk foreslår noget der ikke vil virke så kommenterer jeg andres kommentarer som det passer mig ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2006 - 22:31 #11
anmeldt for spam.!
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 22:39 #12
-bartfreak spam ? det er da ikke spam at fortælle du tager fejl, nok mere at du ikek kan tåle at blive irettesat (sjovt nok fik du præcis det samme at vide i det spørgsmål du linker til, nemig at hverken nero eller movie maker er til tunere, men til at redigere allerede capturede film)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2006 - 22:39 #13
i movie maker, se "Hente indhold ind i Windows Movie Maker" &"Indspille kildemateriale", under emner i hjælp..O)

tryk filer/indspil.!

Ret nemt.

håber det lykkedes.O)
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 22:42 #14
ja men direkte forkert, for det indeholder ikke sw der kan styre en tuner, men kun grappe fra S-video / composite indgang.

skal jeg så nu anmelde dig for at ligge et svar på noget du ikke svarer på ? /suk
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2006 - 22:45 #15
ja suk..du hjælper jo overhovedet ikke..??

Har du overhovedet et tv-tuner kort.??
Jeg har et, og har brugt movie maker og Nero som alternativ til mit eget software...det virker helt ok.???
Hvad er dit problem.?
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 22:49 #16
ja jeg har faktisk 1 tv tuner kort, 1 DVB-S og 1 DVB T kort, samt jeg har rodet meget med Adobe premiere, og diverse kort med både VIVO og tuner indbygget.

Mit problem er at uden et tv tuner program kan hverken nero eller movie maker finde andet end s-video / composite signalet, men det har intet med tuneren at gøre, dette er blot indgange på tv kortet, det er selve tuneren spørger ønsker bedre software til...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. april 2006 - 23:25 #17
hvis ahumle er i tvivl, så tilslutter man tv-kortet til s-video stikket og lydkortet, som det var en video, el. et cam analog/digitalt...O)
Avatar billede never_mind Nybegynder
20. april 2006 - 23:28 #18
ROFLMAO har du overhovet nogen idé om hvad du taler om ? du monterer en antenne ledning til tv kortets tuner, det er fra dette kabel at tuneren demodulerer de forskellige tv kanaler, men for det kan det skal PLLén i tuneren styres dette gøres med tv tuner software, hverken nero eller movie maker indeholder noget der kan dette.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. april 2006 - 12:43 #19
Undskyld for SPAM.!!

trist.. at ^^ er SB.. trist trist trist..

Farvel..O)

Som sagt, for SB.. el. hvad han nu kalder sig, hele E af mig værsgo´.
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 15:28 #20
brug for mere hjælp ?
Avatar billede ahumle Nybegynder
20. maj 2006 - 22:17 #21
ja, der var ik umiddelbart noget brugbart fra download.com. og jeres diskussion var jo desværre ikke så konstruktiv...men hvis du har andre bud er de da velkomne. poitene ligger jo bare og venter