Avatar billede lape33 Nybegynder
19. april 2006 - 22:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

note organizer

Hej Eksperter

Er der nogle af jer som anbefale et godt “note Organizer” program.
Jeg er pænt godt tilfreds med MS-Outlook som email klient, kalender, to-do og kontakt database. Men deres Notes fungere ikke rigtig for mig.
Så det jeg er på udkig efter er et program hvor man kan oprette noter med blandet tekst, billeder/figurer/tegninger, tabeller, links mm og nemt sortere disse i en træ struktur. Selve programmet måtte gerne være ”kompakt” sådan at man kunne ha det på en USB-key og køre det der fra.

På forhånd tak.
Lape33
Avatar billede pinball Nybegynder
19. april 2006 - 22:24 #1
Avatar billede lape33 Nybegynder
20. april 2006 - 02:49 #3
Noget af det du specielt kan anbefale?
Har selv kigget lidt på MS-Onenote og mynoteskeeper...
Avatar billede pinball Nybegynder
20. april 2006 - 13:41 #4
ms-onenote er fint