Avatar billede sendell Nybegynder
19. april 2006 - 20:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vil ikke vise hjemmesider

Hej,

Jeg har et problem med mit internet. Her på det sidste kan jeg ikke åbne hjemmesider. Jeg bruger Mozilla Firefox. Det skal så siges at jeg heller ikke kan åbne hjemmesider fra IE.

Nogle gange virker det og andre gange ikke.
Jeg har trådløst netværk som er krypteret og forbindelsen til min router er "god".

Jeg sidder og spiller online spil og der er min ping ganske fin og det kører uden problemer. MSN har også svært ved at få forbindelse engang i mellem.

Min bror som også sidder på det samme trådløse netværk har samme problem.

Nogle ideer?
Avatar billede jimped Nybegynder
19. april 2006 - 21:08 #1
andre har samme problem for tiden, herunder mig selv. Har lige læst følgende indlæg:
http://www.eksperten.dk/spm/703396

Det hjælper hos mig at skrive http:// foran adressen

Tror problemet er opstået efter seneste windows opdatering
Avatar billede sendell Nybegynder
19. april 2006 - 21:17 #2
Det har umiddelbart intet med dette at gøre. Det er også tit i links at den går i stå og det forklarer heller ikke problemet med MSN
Avatar billede horsmark Nybegynder
19. april 2006 - 22:28 #3
...lyder som et ekko af "geeeeninstallering" ;-)
20. april 2006 - 09:55 #4
Måske 'snavs'/virus på putter ?

Følg guiden herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/954

(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
Avatar billede sendell Nybegynder
20. april 2006 - 10:03 #5
Det "sjove" ved dette er jo at det både er på min og min brors computer. Det kunne tyde på en fejl på netværket?

I går reset'ede jeg routeren og nu kører den fint i nogle dage, hvorefter den vil gøre det igen.
Avatar billede horsmark Nybegynder
20. april 2006 - 10:14 #6
well det med at resette routeren gør jeg også ... jeg bor laaaangt ude på landet og engang imellem er der perioder hvor nettet kan ryge flere gange på en dag. Men så resetter jeg routeren og så kører det hele igen

Løsningen kender jeg ikke - måske ved henvendelse til din internet udbyder
Avatar billede sendell Nybegynder
26. februar 2008 - 12:50 #7