Avatar billede mortenfn Nybegynder
19. april 2006 - 20:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Struktur i site

Hej, denne gruppe er måske forkert, men jeg prøver alligevel.

Jeg er ved at opbygge en hjemmeside der vil få flere 100 sider, hvor kan jeg finde noget om en overskulig struktur til at lægge siderne i.

jeg vil bruge database der skal inde holde nogle oplysninger om det enkelte filer så som "linktext" og til sti et den mappe hvor dokumentet ligger.

jeg vil bede om forslag til at komme videre med min sag.

Hilsen Morten
Avatar billede horsmark Nybegynder
19. april 2006 - 20:53 #1
som din menustruktur ~ ergo lad mapperne afspejle dine sider

forside
- underside
- underside 2
    - underunderisde 1
- underside 3
    - pdf 1
    - word.doc
    - index.htm

osv
Avatar billede mortenfn Nybegynder
12. november 2006 - 17:36 #2
jeg er ved at rytte op, svar lige ellers gør jeg det selv!
Avatar billede horsmark Nybegynder
12. november 2006 - 17:56 #3
check