Avatar billede rune-boege Nybegynder
19. april 2006 - 17:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Partner søges

Har et hjælpe projekt igang, og søger nu en partner til at realisere drømmen. Kan ikke sige så meget andet som det et et projekt der skal hjælpe både bygyndere og øvede i computer, og programmer, internet, kodning osv.

Men søger også lidt kapital til at starte en hjemmeside, skriv hvis der er noget, eller tilføj rboege@hotmail.com, på msn, så taler vi om det der..

- Rune
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. april 2006 - 04:19 #1
hvor i landet ?
Avatar billede fun22 Nybegynder
23. april 2006 - 20:22 #2
Jeg har addet dig på msn men du er altid offline?
Avatar billede rune-boege Nybegynder
24. april 2006 - 22:25 #3
Det er et website der skal lave..

pt, jeg er ikke nem at få fat i har mange projekter som jeg er i gang med. men ellers skriv din mail herinde, så kontakter jeg dig gerne. På den ene eller den anden måde:)

Kan sige det til alle der er interesseret at jeg gerne ønsker at der kommer flere til dette projekt.

vi er ved at lave en hjælpe-side, til alle slags brugere. Begynder og de øvede, med manualer, i film og almindelig pdf/rtf. Hvor vi starter fra det basale og bygger det op derefter. Jo flere der gider jo bedere, vi regner ikke med inkomst, skal jeg lige sige. Vil gerne beholde utrykket "open source"..

Sitet bliver opbygget som et community site, og vi har valgt at bruge postnuke som cms system. så alle der gider og har tid/erfaringer, kan bare komme med i projektet.

Om nogle dage bliver der lavet en signup, så vi har overskudet til at se hvor mange der er interesseret i projektet.

- Rune
Avatar billede rune-boege Nybegynder
30. april 2006 - 15:20 #4
Her er den direkte adresse til vores fælles forum. http://83.72.98.103:8080/internal/wiki/index.php/Forside
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. maj 2006 - 11:09 #5
Endnu en af de utallige spørgsmål hvor man vil skabe succeser på stribe, held og lykke :-)
Avatar billede rune-boege Nybegynder
10. juni 2006 - 20:14 #6