Avatar billede amiedk Nybegynder
19. april 2006 - 15:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udvikling / opsætning af CMS

Hejsa

Jeg håber jeg har lagt spørgsmålet i den rigtige gruppe ?

Vi er en frivillig organisation der har en hjemmeside ( www.orangutang.dk ) Vi vil gerne have lavet et CMS på vores hjemme side og har derfor brug for hjælp. Vi har kigget lidt på Joomla og det har mange af de funktioner vi gerne vil have. Om det skal være noget selvudviklet eller Joomla der skal implementeres på vores hjemmeside er underordnet. Det vigtigste er at det virker, er simpelt at bruge og har de funktioner vi søger.

Det vi har brug for er en person der kan hjælpe os med det. Da alt vores arbejde er frivilligt og alle vores penge bliver sendt til Borneo, så kan vi ikke betale for det. Jeg vil dog godt give max antal point for det og gerne mere hvis man må det herinde nu.

Vi forestille os at du kommer ud til os en aften ( vi har kontor ved Sankt Hans Torv i København ) så vi kan gennemgå siden og hvad det er vi ønsker.

Er der nogen her der er friske på at hjælpe os ? :-)

Med venlig hilsen
Malene
Avatar billede langthjem Nybegynder
22. april 2006 - 01:29 #1
Hvordan ser besøgstallene ud på jeres side? Er der mulighed for at få et banner på, stort eller lille?
www.cimplesite.dk
Avatar billede amiedk Nybegynder
22. april 2006 - 08:32 #2
Hej Langthjem
Hov.. det har jeg slet ikke tænkt på. Jeg ved faktisk ikke hvordan det ser ud med besøgtallene. Jeg kan se der har været næsten 26.000 mennesker inde på siden nu, men jeg ved ikke hvor langt tid det er over. Det undersøger jeg lige.

Ang banner så er det ikke noget vi har på nuværende tidspunkt. Jeg ved vi har snakket om det før at vi skal gøre et eller andet for dem der hjælper os med alle mulige ting.. også donationer osv... men jeg undersøger lige hvad det endte med. Jeg ved med sikkerhed at man kan få reklame med ud i vores nyhedsmail, som bliver sendt ud til .. uhhh jeg mener det er 400-500 personer, men skal lige tjekke tallene helt.
Avatar billede amiedk Nybegynder
22. april 2006 - 16:27 #3
Hej igen
Så fik jeg svar fra vores webmand. Han har prøvet at få nogle ordenlige besøgsstatistikker fra vores web-hotel, men det kan han åbenbart ikke give, da vi anvender Frontpage. Det giver dog ikke helt mening, men det må vi finde ud af senere. Jeg kan derfor ikke give nogle konkrete tal nu.

Han skriver også at hvis i er interesseret i at sætte vores CMS op, så kan i sagtens få et banner på vores hjemmeside. Vi har kigget på jeres site og det er jo lige det i laver vi søger.

Glæder mig til at høre om du er interesseret.

Forårs hilsner
Malene
Avatar billede langthjem Nybegynder
24. april 2006 - 08:55 #4
Jeg kunne godt se jeres side som et godt velgørenhedsprojekt, men jeg skal lige tygge mig igennem en stak opgaver først så vil jeg vende tilbage.
Avatar billede amiedk Nybegynder
24. april 2006 - 10:34 #5
Hejsa
Det er helt ok.. det er ikke noget der haster vildt, da alt jo i forvejen er friviligt og vi har også selv fuldtids jobs osv der skal passes :-)
Avatar billede amiedk Nybegynder
24. april 2006 - 22:32 #6
Hej Langthjem
Ville lige skrive, da jeg lige har været til møde i BOS ( det hedder vores organisation ) Jeg fik en snak med vores webmand om det og ham vil gerne snakke / skrive med dig omkring hvad det er vi vil have lavet. Han vil også gerne komme op til dig og snakke om det, når du har tiden. Så behøver du ikke komme til københavn :-)

Hvis du er interesseret så smid jeres email og jeg kan give den videre til ham :-)

Igen.. det er ikke noget der haster, da vi godt er klar over du har mange andre projekter, men det ville være lækkert at finde ud af om du er interesseret og vi derfor kan indstille vores søgning :-)

Forårs hilsner
Malene
Avatar billede langthjem Nybegynder
25. april 2006 - 08:57 #7
Han er velkommen til at skrive til info(a)cimplesite.dk
Jeg holder til i Hobro, så det er lidt af en tur, men jeg har kaffe ;-)
Avatar billede amiedk Nybegynder
25. april 2006 - 10:52 #8
Hejsa
Jeg vil fluks sende den til ham.. han hedder Robert og skriver en mail til dig snart :-)
Kaffe er godt og Hobro er jo en hygge tur :-)

Forårs hilsner
Malene
Avatar billede amiedk Nybegynder
31. januar 2007 - 09:42 #9
Dette er aldrig blevet lavet, så jeg lukker spørgsmålet.
Malene