Avatar billede cade.dk Nybegynder
19. april 2006 - 11:19 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Batteri celler ?

Hej gutter og gutinder..

Er det muligt at "genskabe" livet i et dødt batteri?

Jeg har fået fortalt at man muligvis kunne gøre et eller andet med celler og noget nyt syre? Nogen der har en ide til hvad jeg skal søge efter på google? eller har kendskab til en virksomhed der udføre denne type opgaver..

tak
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 11:22 #1
hvilket type batterie er der tale om. hvor skal det virke til? et batterie er ikke bare et batteri
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2006 - 19:04 #2
Du må skrive lidt mere om hvad type det er :

nimc
nimh
lion

den med og lægge batteriet i fryseren virker ikke den har reg testet uden held på et lion batteri .

hvor gammel er dine batterier
Avatar billede cade.dk Nybegynder
20. april 2006 - 10:27 #3
Der er tale om et Li-ION batteri til en Amitech bærbar (freenote)
Et nyt batteri koster 899,- KR pt. Det synes jeg er fordyrt hvis man kan lave en eller anden "repair".. til eks. 300 kr.

jetdirect, har forsøgt det med fryseren os :)

Men spørgsmålet går sådan set mest ud på om der findes en virksomhed der kan og gør det.

Mvh.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2006 - 17:30 #4
prøv og tjek www.batterier.dk de har batterier til bærbare elementerne er panasonic og er ok kvalitet.

firmaet er seriøs med stor viden inden for batterier ,jeg har handlet hos den og de leverede fra dag til dag .

tvivler der findes firmaer der gør det ,vil gætte på det hurtig løber op i pris .

´jeg går udfra garantien er gået på batteriet ?
Avatar billede huset Praktikant
20. april 2006 - 17:34 #5
Det kan ikke genskabes, og omend ikke i en fornuftig grad når vi snakker om økonomi.

Når dine celler er døde forbliver de døde. Der er gjort mange chok forsøg for at genoplive disse, men har aldrig set det lykkedes
Avatar billede cade.dk Nybegynder
21. april 2006 - 16:03 #6
okai 100 tak for alle jeres kommentar - alle er brugbare.. lad os sige 3 dage - dem der har smidt et svar får fordelt point mellem sig.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2006 - 20:08 #7
kig evt på www.elkuglen.dk

men du slipper desværre ikke for at give den høje pris for batteriet ,kig evt på tyske batteri sider .
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2006 - 09:16 #8
.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2006 - 09:26 #9
takker for point .
Avatar billede cade.dk Nybegynder
01. maj 2006 - 15:31 #10
np