Avatar billede bassa Nybegynder
19. april 2006 - 10:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Langsom CSS-menu?

Hey,

Jeg har lavet en OnMouseOver effekt via en attached CSS-fil, men underligt nok opdaterer den både sitet samt CSS-effekten VIRKELIG langsomt!

Nogen som kan fortælle mig hvorfor den gør det?

Mvh
Bassa
Avatar billede olebole Juniormester
22. april 2006 - 21:44 #1
<ole>

Tjahhh .... fejlen kan f.eks. ligge i linje 28  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
22. april 2006 - 21:44 #2
- hint: Når vi ikke ved, hvad du skriver, er det ikke muligt at svare  :)
Avatar billede bassa Nybegynder
25. april 2006 - 09:39 #3
Har fundet problemet, og det havde intet at gøre med fejl i koden eller lignende. Jeg tror, at det skyldes en fejl et sted i Windows eller registreringsdatabasen eller noget i den stil.

Men tak for jeres tid!

mvh
bassa