Avatar billede maagefinke Nybegynder
18. april 2006 - 23:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Visual Studio 2005 Standard

X Er der nogen der kan sige om Microsoft Visual Studio 2005 Standard
INT CD W32 BOX
1) er meget forskellig fra Visual Studio Learning Edition. Er det helt nye koder, syntaks,  mv eller er der bare tale om en udbygning/udvidelse.

2)Kan gamle programmer lavet i Studie Learning Edition læses af
Microsoft Visual Studio 2005 Standard
3) Er det godt dårligt?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. april 2006 - 23:19 #1
http://msdn.microsoft.com/vstudio/products/compare/default.aspx

viser hvad standard har sammenlignet med de oevrige

dog optraeder Leraning Edition ikke - er det en aeldre version ?
Avatar billede maagefinke Nybegynder
18. april 2006 - 23:49 #2
Næh, tjah, det er VB 6.0 "Learning version." Jeg købte det for ca. 4 år siden. Og gav ca 1.000 kr. for det.
Avatar billede danm Nybegynder
19. april 2006 - 00:38 #3
Så vil jeg sige at programmerinssproget er noget anderledes. Jeg har selv tidligere brugt vb 6 og er lige skiftet til 2005.
Så vidt jeg har kunnet se er der et program der kan lave vb6 programmerne om til vb 2005 men jeg har ikke prøvet det eller hørt hvor godt det virker. Ligger vist på microsofts hjemmeside.
Ellers er visual studio meget godt! Svært som nybegynder men det er vb 6 jo også. Dog synes jeg det kører noget langsommere end vb 6 men det færdige program bliver pænere, nye knapper, forme og ellers alt hvad der er.
Dog skal der læres en smule ny kode men der er mange der behjælpelige herinde med at svare på spørgsmål synes jeg.  (o=
Avatar billede arne_v Ekspert
19. april 2006 - 04:15 #4
ja - VB.NET er meget anderledes end VB6 - og Visual Studio 2005 er også
anderledes end Visual Studio 6
Avatar billede maagefinke Nybegynder
19. april 2006 - 08:47 #5
OK, mange tak. Gider I lige lave et svar så I kan få points?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. april 2006 - 12:48 #6
jeg tror faktisk at det er danm som har svaret på det du spurgte om
Avatar billede danm Nybegynder
19. april 2006 - 13:02 #7
Men jeg synes helt klart at det er værd at købe! Der er rigtigt mange nye og forbedrede funktioner..
Avatar billede maagefinke Nybegynder
19. april 2006 - 17:48 #8
>Ok tak danm men det vil jeg så overveje. Tak for hjælpen til jer begge.