Avatar billede snoezel Nybegynder
18. april 2006 - 22:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændre bogført dato

Jeg har fået bogført et bilag på en forkert dato, kan det rettes på nogen måde? og hvordan :-)
Avatar billede keld-k Nybegynder
19. april 2006 - 00:10 #1
Nej - desværre - når først kassekladden er bogført "hænger" du på den.
Du er nødt til at lave en rettelse, hvor du bogfører tilbage, så du udligner din bogføring. Derefter kan du så bogføre dit bilag igen med den rigtige dato.
Husk at skrive "rettelse+bilagsnr." i tekstfeltet når du bogfører tilbage.
Avatar billede snoezel Nybegynder
19. april 2006 - 00:29 #2
Hej keld...du mener jeg skal bogføre en gang mere på samme konti, blot med et negativt tal denne gang ?
Avatar billede keld-k Nybegynder
19. april 2006 - 09:04 #3
Ja - først skal du udligne din første bogføring - derefter foretage en ny bogføring med den rigtige dato.
Avatar billede snoezel Nybegynder
19. april 2006 - 15:02 #4
takker :)
Avatar billede keld-k Nybegynder
19. april 2006 - 15:04 #5
velbekomme