Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 17:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Direct X

Jeg sidder med et lille problem jeg kan ikke helt få min Direct X 8.0 til at virke... Hvis jeg går ind under DxDiag i Direct mappen og åben den og vælger fanebladet display siger den at min AGP Texture Acceleration Is not Available Hvordan for jeg den Enabled???
Mit grafikkort er et Asus V-7700 GTS 64mb ddr ram
Mit styre system er win2000 pro
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 17:50 #1
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:05 #2
Nu fik jeg hentet den der fil som \"skulle\" løse problemet men det har den desværre ikke har du et nyt forslag??
Idag prøvede jeg og ligge win98.se ind på min computer og der virkede den :o)
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:07 #3
Det skal lige siges at der står i artiklen passer meget godt med det problem jeg...

Ps mit bundkort er et Asus K7V
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 18:15 #4
Huskede du at genstarte?

Den her er måske langt ude, men prøv følgende.
Start Netmeeting og luk den igen.
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 18:16 #5
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:23 #6
Min computer bruger 4xagp og det er derfor jeg ikke forstår at jeg ikke kan teste det der i direct x
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:23 #7
Jep jeg huskede og genstarte
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 18:27 #8
Okay. Hvilken version VIA 4in1 driver kører du med? 4.29 er den nyeste officielle.
Har du prøvet at opdatere driverne til grafikkortet?

Drivere og 4in1 kan hentes på www.tweakup.dk - Download
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:27 #9
kan det være fordi jeg bruger de forkerte drivere til mit grafikkort??
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:28 #10
ja jeg har de nye detonater drivere fra ASUS fra www.tweak.dk....
Jeg aner ikke hvilken version jeg køre med =( Kan man se det nogen stder??
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:28 #11
ja jeg har de nye detonater drivere fra ASUS fra www.tweak.dk....
Jeg aner ikke hvilken version jeg køre med =( Kan man se det nogen stder??
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 18:31 #12
H-klik på skrivebordet - Egenskbaer > Indstillinger - Tryk på Avanceret - Fanen Geforce.
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:33 #13
Mine grafikkort drivere er v11.01a
Men hvad er det der VIA 4in1??
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 18:36 #14
Det er drivere til chipsettet på dit bundkort.
Læs mere på http://www.viatech.com/drivers/index_new2.htm
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:41 #15
du skal lige have nogen point for det virker sq nu =) send lige et svar og tak for hjælpen
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 18:43 #16
Np. Var det VIA driverne der gjorde udslaget?
Og tak for point.
Avatar billede supermusen Nybegynder
05. maj 2001 - 18:44 #17
ja det var det