Avatar billede EIHP Juniormester
18. april 2006 - 17:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mobil til at surf på nettet via min pc

kan jeg ik på en eller anden måde, for min nokia 6230i, til at surf over min pc, i stedet for på gprs?
Jeg har indbygget bluetooth i min pc..

Så hvad skal jeg gøre?
Avatar billede mortensen Nybegynder
20. april 2006 - 14:59 #1
Hej. Det eneste du mangler er sådan en fætter her. Så kan du downloade gratis via internettet istedet for GPRS:
http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?idi=25048584&tb=1
Avatar billede EIHP Juniormester
21. april 2006 - 21:54 #2
Jeg ledte nu efter en mere gratis løsning
Avatar billede martinvandebelt Nybegynder
23. april 2006 - 17:45 #3
Jeg leder også om sådan en løsning..

Er der ikke nogen der kan hjælpe?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. maj 2006 - 03:27 #4
nej det kan ikke lad sig gøre. man skal ha sig en ipaq så er det muligt, ikke engang de 3g tlf eller de skod windows mobil med indbygget bluetooth kan lave en tcp forbindelse med ens computer.,,, men der imod en ipaq, det er noget der viker til ALT over ens pc
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. maj 2006 - 03:29 #5
offtopic den qxl er jo total OFFTOPIC da den IKKE kan connecte til en bluetooth mobil som en gprs forbindelse kan ,"blah"
Avatar billede EIHP Juniormester
22. maj 2006 - 19:14 #6
Hehe.. tror også han brugte muligheden for at få mig til at købe noget udstyr som han ingen gang selv kunne bruge
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. maj 2006 - 19:20 #7
ja til grin folk skal spamme sådan noget lort (undskyld mit franske) men det har absolut slet intet med gprs og gøre, total og hustle folk efter min mening,en skam eksperten kan misbruges sådan,, ellers meningen folk kommer for og få hjælp, også bliver de spammet med løgn om og købe hw der aldrig har kunne det overskriften lover hmmmm :@
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. maj 2006 - 19:33 #8
sådan anmeldt!!  (efter jeg fandt flere topics)
Avatar billede EIHP Juniormester
29. juni 2006 - 23:59 #9
lukket