Avatar billede geagleeye Nybegynder
18. april 2006 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelse af digital signature til pdf dokumenter

Hej til alle.

Er der nogen der har erfaring med tilføjelse af digital signature til pdf filer igennem programmering ?
det kunne eks. vis være VBA ?

Jeg er nemlige gået i stå, jeg har lavet noget  kode som sørge for at signere et pdf dokument, men den bruge standard signature
udsendet.
Jeg har lavet en ny udsende og kan ikke få den til at bruge det!

er der nogen der kan være bejælplige ville det glæde mig :)
Avatar billede geagleeye Nybegynder
18. april 2006 - 15:52 #1
jeg har installeret Adobe pdf writer, og brugere den til at signere dokumenter med.
Avatar billede geagleeye Nybegynder
20. april 2006 - 11:36 #2
er der slette ikke nogen fra eksperten der har prøvet det her...
Avatar billede geagleeye Nybegynder
04. maj 2006 - 08:18 #3
lukker sprg