Avatar billede maagefinke Nybegynder
18. april 2006 - 09:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Visual Studio 2005 Standard

Er der nogen der kan sige om Microsoft Visual Studio 2005 Standard
INT CD W32 BOX
1) er meget forskellig fra Visual Studio Learning Edition. Er det helt nye koder, syntaks,  mv eller er der bare tale om en udbygning/udvidelse.

2)Kan gamle programmer lavet i Studie Learning Edition læses af
Microsoft Visual Studio 2005 Standard
3) Er det godt dårligt?
Avatar billede sjh Nybegynder
18. april 2006 - 22:54 #1
Er 'Microsoft Visual Studio 2005 Standard' ikke en .NET version??
så prøv at spørg under denne kategori..
http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Visual-Basic-NET/

Jeg skal ikke kunne sige om du kan læses de 'gamle' projekter fra den..
Avatar billede maagefinke Nybegynder
18. april 2006 - 23:05 #2
Tak, sjh. Jeg aner det ikke. Så en annonce her på eksperten, men blev ikke så meget klogere. Jeg lukker nu.
Avatar billede sjh Nybegynder
18. april 2006 - 23:10 #3
fint nok.. ellers prøv under Visual Basic NET de ved det måske..