Avatar billede kimn Nybegynder
05. maj 2001 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slettes globale grupper hvor navn er større end 20 karakterer ?

Selvom det er muligt at oprettet globale grupper i NT med et navn som er mere end 20 karakterer langt, kan man ikke slette gruppen igen (vha User Manager for Domains), idet man får en fejlmeddelelse:

The following error occ....osv
The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.

M/S knowledgebase indikerer at man ikke kan slette en global gruppe hvis navn >20 kar.
Kender nogen en vej omkring dette ?
Husk : det skal være for globale grupper
Avatar billede karstenh Nybegynder
20. maj 2001 - 23:20 #1
Prøv følgende i et kommando-prompt:
net group gruppenavn /delete /domain
Hvis det ikek hvirker, så er jeg tom for ideer :)
Avatar billede kimn Nybegynder
21. maj 2001 - 09:22 #2
Beklager, Karstenh ....er prøvet og virker ikke (det er netop den \'officelle\' løsning du peger på her - som ikke virker)
Avatar billede hugohersker Nybegynder
17. juli 2001 - 02:11 #3
Download Hyena (http://www.systemtools.com/hyena/?source=goto) Der kan du rename dine
GG og derfor slette dem. Det er ganske vist en 30 dages trial version, men jeg er sikker på at du beholder den, da den er guld værd.