Avatar billede jban Nybegynder
17. april 2006 - 21:01 Der er 5 kommentarer

Hvorfor tager det så lang tid at brænde!

Jeg har lige pludseligt fået en lang brænde tid på min brænder (Plextor 708a) jeg bruger Nero ver. 6.3.0.2.
4.3 gb tager ca. 1 - 1 ½ time selv med en hastighed på 8x ca. 11 mb i sek. kan være jeg er kommet til at trykket på et flue ben der forlænger brændingen?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. april 2006 - 23:04 #1
Prøv almindelig oprydning på din pc og sørg for der er rigelig friplads på hd.

Program til oprydning:http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. april 2006 - 15:41 #2
?
Avatar billede rigpig Nybegynder
26. april 2006 - 00:59 #3
Kan det tænkes at du er kommet til at vælge funktionen hvor den sammenligner de brændte data med orginalen, det kan fordoble tiden.
rigpig
Avatar billede jban Nybegynder
12. maj 2006 - 21:21 #4
Nu har jeg prøvet flere gange med en fri plads på ca.65 gb men med 4x tager ca. 22 min. men med 8x tager det ca. 65 min. (størrelse 4.3 gb)????
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. maj 2006 - 21:51 #5
Er der garanti på den endnu så indlever den.
Eller også køb en ny.