Avatar billede sadiq Nybegynder
17. april 2006 - 19:25 Der er 6 kommentarer

Fejl nr "0x0000000f"

Hej.. Jeg har en compac pc som ikke virker den standser når den starter op der hvor compacs logo dukker frem. Jeg får fejlmeddelelsen "non system disk or disk error" og kan ikke komme videre.

Jeg har istedet forsøgt med en re-installation af winXP, men det resulterer i en fejl om at jeg skal checke hukommelsen (blå skærm) der fås følgende fejl nr: 0x0000000f, nogen der ved hvad det betyder?

På forhånd tak...
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2006 - 19:41 #1
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. april 2006 - 08:39 #2
lyder som fejl på en ram klods eller din hdd der er gået død
Avatar billede sadiq Nybegynder
21. april 2006 - 12:55 #3
helgec: http://support.microsoft.com/?kbid=314830 <Der står der om fejlen 0x000000A5 , , Og jeg har fejlen : "0x0000000f" Men tak aflige vel :)

drgonzo: Ok. jeg skal så skifte ram ? hdd er det harddisk ? Hvis det er skal jeg så også prøve at skifte den ? Svar Tak :S

Bedere dig lige om at smide et svar. hvis det virker, men svar mig lige om jeg skal så skifte ram ? hdd er det harddisk ? Hvis det er skal jeg så også prøve at skifte den ? :S

Tak På forhånd :D
Avatar billede drgonzo Praktikant
21. april 2006 - 13:08 #4
hvis du har flere ram klodser så prøv med 1 af gangen og hvis du har mulighed for at låne en harddisk eller nogen ram et sted så prøv at skifte dem
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 10:14 #5
Feedback??????
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2006 - 10:21 #6
Du har måske ikke fået det til at køre endnu ??