Avatar billede chili17 Nybegynder
17. april 2006 - 13:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Simpleviewer og Exploreropdatering

Efter den seneste exploreropdatering er der kommet en stiplet ramme rundt om Simpleviewer når det åbnes i browseren, og samtidig kommer der et lille læsefeldt med teksten
"Klik for at aktiverer og bruge dette objekt"

Efter klik kører det som hidtil - er der mulighed for at fjerne denne aktivering, så man slipper for rammen
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. april 2006 - 13:07 #1
Maa jeg se et link til din simpleviewer?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
17. april 2006 - 13:12 #2
Du kan læse min kommentar her:
http://www.eksperten.dk/spm/703189
Avatar billede chili17 Nybegynder
17. april 2006 - 13:13 #3
http://www.insekt.info/galleri/Ib/index.html

Du skal lige klikke på pilene nederst i højre hjørne for at komme ind i selve Porta
Avatar billede chili17 Nybegynder
17. april 2006 - 13:22 #4
#hmortensen
Det fjerner vel kun problemet hos mig - men ikke hos brugeren

Skal måske spørge i en kategori for Porta - da den bedste løsning ville være hvis det var noget der kunne rettes i Porta
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. april 2006 - 13:51 #5
Hvad er Porta?
Avatar billede chili17 Nybegynder
17. april 2006 - 14:01 #6
Undskyld forvirringen - Porta er et program der bruges til at opbygge Simpleviewer

http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. april 2006 - 14:16 #7
ok jeg kodede det bare selv via XML siden der kommer med SimpleViewer, jeg vidste slet ikke der fandtes et program til det, kunne maaske have sparet mig en del tid

:(

men man laerer noget nyt hver dag! he he he

Mvh
Mads
Avatar billede chili17 Nybegynder
18. april 2006 - 01:25 #8
lukker spørgsmålet og prøver at spørge i anden kategori