Avatar billede amx Nybegynder
17. april 2006 - 12:40 Der er 9 kommentarer

Salg af Spil

Hvor kan man sælge sine brugte spil idag, og få mest ud af det?
qxl ogg den blå avis, er lidt gammeldags og dyrt :-(
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. april 2006 - 12:44 #1
Hvis du bor i en relativ stor by er der altid en Ebgames der tager imod brugte spil.

Jeg synes dog man faar mere faa pengene naar man gaar ind og salger dem i de secondHand butikker der ogsaa handler med spil.

mvh
Mads
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
17. april 2006 - 16:17 #2
brugtespil.dk
Avatar billede amx Nybegynder
17. april 2006 - 17:18 #3
Ebgames tager da ikke mod PC spil gør de?
Avatar billede edvardj Novice
17. april 2006 - 19:06 #4
ellers er der jo QXL.dk hvor du kan lave en auktion over dem
Avatar billede edvardj Novice
17. april 2006 - 19:07 #5
hovsa

hvad mener du med dyrt
det er jo faktisk talt gratis
Avatar billede amx Nybegynder
17. april 2006 - 19:19 #6
man betaler % af handlen. + personligt syntes jeg at QXL er virkerligt dårligt.

brugtespil.dk ser fornuftigt ud
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. april 2006 - 20:15 #7
Jo ebgames tager imod brugte spil som du enten kan få en pris får eller bytte til nye spil.

jeg har benyttet mig lidt af det, men umiddelbart ser brugtespil.dk udemærket ud.

mvh
Mads
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
19. april 2006 - 13:40 #8
Har du ikke set de der halvnye Blockbuster reklamer, hvor de fortæller at de bytter eller køber spil?... jeg ved så ikk hvor meget man får for dem:P
Avatar billede ghost21 Nybegynder
19. april 2006 - 14:48 #9
du kan også prøve www.konsolforum.dk, og så gå ind på marked, der kan du prøve at sælge det, det er faktisk kun spil som og spillemaskiner som blir solgt der