Avatar billede drockles Nybegynder
16. april 2006 - 18:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

site design

hej eksperter

jeg har gang i at starte en ny side op. bare en personlig side, mest for min egen morskabs skyld...

jeg har lavet en skitse med mine ideer til hvordan det skal se ud og hænge sammen.

den er her: http://andreasbrun.dk/scan.jpg

jeg er nogenlunde øvet i programmering osv men ikke specielt stiv i design. og jeg kan heller ikke se hvilket sprog der er det mest hensigtmæssige i forhold til mit design... - jeg er mest til php, så det ville være mit foretrukne..
ved heller ikke om det er hensigtsmæssigt at bruge en indbygget ramme, eller om der er andet der er bedre..
men derfor kunne jeg godt tænke mig hjælp, vejledning og hvad det ellers hedder, til at få lavet "grund-modellen", så jeg selv senere kan lave flere sider, redigere indholdet osv...

jeg vil ikke udelukke at vi kunne finde ud af en pris i kontanter, da det jo er et noget omfattende arbejde..

håber nogle er interesserede.. og bare spørg hvis "skitsen" ikke giver mening :-)
Avatar billede bif-prins Nybegynder
16. april 2006 - 19:40 #1
Hvilke farver havde du tænkt dig det skulle være i?

Og hvis du er intreseret i et forslag på en fedt design så add mig på msn:
bif-prins@hotmail.com
Avatar billede drockles Nybegynder
16. april 2006 - 19:46 #2
jeg havde tænkt mig at bruge blå i flere nuancer og hvid... på skitsen har jeg skraveret noget i kasserne, der tænker jeg at man kunne fade farven ud..
Avatar billede drockles Nybegynder
16. april 2006 - 20:27 #3
jeg har lavet en noget mere overskuelig skitse af hvad jeg tænker....
www.andreasbrun.dk/skabelon.gif
Avatar billede drockles Nybegynder
16. april 2006 - 20:50 #4
eller bare ideer/forslag til hvordan jeg skal gøre det
Avatar billede e_w Nybegynder
19. april 2006 - 10:08 #5
Kan godt fikse noget for dig.. !

msn/mail: williamengbjerg@hotmail.com

mvh. e_w
Avatar billede drockles Nybegynder
20. april 2006 - 10:33 #6
lukker