Avatar billede leif Seniormester
05. maj 2001 - 14:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tjeck af billeder

Da jeg måske har et sted mellem 2000 - 3000 billed filer liggende, ville jeg høre om der findes et program der kan søge og samligne billederne for a se om der nogen der ligger dobbelt???

/leif
eksperten@ljnet.dk
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 14:08 #1
Jeg tror det er lidt svært, i hvert fald programmet skal søge på navne, da de jo kan hedde noget forskelligt afhængigt hvor man får billederne fra!!
Avatar billede peterjohansen Nybegynder
05. maj 2001 - 14:19 #2
du skal bare søge imellem alle som standard når du vil søgeog sorter efter navn så vil de ligge hvis der var nogen ens !
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 14:26 #3
Hvordan finder han så ud af om 2 billeder er ens, hvis de hedder noget forskelligt??
Avatar billede leif Seniormester
05. maj 2001 - 14:46 #4
Okay, men fandt et program på en af mine cd\'er som kan det jeg ledte efter, det hedder D\'PEG som kan gå ind og kigge på hele billedet ved hjælp af CRC.
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 14:47 #5
Ja den var jo nem!!!
Avatar billede leif Seniormester
05. maj 2001 - 14:50 #6
:-)

Skulle ligge på www.somewareonthe.net